maandag 12 december 2016

Overleg. Vergadering. Inspraak. Mededelingen. Gesprek. Uitwisseling. Wat gebeurt er op 15 december 2016 m.b.t. de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag ?


vergadering

A.s. donderdag, 15 december 09.30uur, zijn er standhouders uitgenodigd op het Marktkantoor voor een overleg.
Dat zijn Kathy Moesker (vertegenwoordiger in de Marktkamer) Irma Roos, J. van der Lelie, Jeff Dumpel en delta 98 den haag
Gemeente ambtenaren die aanwezig zullen zijn: Ton Schaap (marktmeester) Ton Pronk (marktmanager) en Jan Leemans(technische dienst)
Deze laatsten willen de volgende onderwerpen met de genodigden bespreken:
-        dagplaatshouders (zie nieuwe regelgeving en verordening)
-        indeling / opstelling van de kramen (in 2017)
-        mogelijkheid voor een opstelling rij kramen “trambaantje”
-        terras Jeffrey Dumpel
-        datum opening seizoen 2017
-        inbreng goede ideeën en meningen voor een nieuwe start in het seizoen mei 2017

Mocht je wat deze punten betreft iets willen meegeven, meldt het dan aan één van de genodigden.

Wat betreft de marktgeldverhoging:
tijdens de raadsvergadering in november is het weer bevestigd en er komt geen onafhankelijk onderzoek voor de Antiek- en Boekenmarkt.
En omdat de gemeente tot eind deze maand mag reageren op bezwaren, moeten we deze maand nog afwachten.

Graag verneem ik van collega’s of zij al wel antwoord op hun bezwaar hebben ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.