donderdag 15 december 2016

Vragen en daardoor nog meer vragen tijdens een prettig informeel overleg tussen de Afdeling Markten en enkele standhouders van de Antiekmarkt. De Boekenmarkt niet dus.

Boekenmannen en Boekenvrouwen opgelet.
Dit gaat ook over jullie.

Er zullen meer antiekkramen op de boekenafdeling komen.
Er zullen over zaken beslist worden, zonder enige inbreng, al is het maar een zucht of blaf, van jullie zijde.
Want jullie zijn er niet tijdens het Marktkameroverleg.
En jullie worden gemist. Zeker. Oprecht gemist.

Trouwens, ook vandaag gehoord:
als je een vergunning hebt op de boekenafdeling en je wilt eigenlijk best wel tussen de antiekkramen staan, dan kun je om plaatsruiling vragen.
Gewoon simpel. Want het is één markt.

Ik wil eigenlijk wel opteren voor een plek tussen de boekenlui met mijn antiek en antak enzo, want ik houd van boeken, al zijn die lui eigenlijk niet helemaal jofel, ze maken wel mooie en leuke foto's, hebben vaak mooie banden en ze staan op de stenen. Kijk. Dat wil ik ook. Op de stenen.

En ze staan dichtbij De Posthoorn. Dat wil ik ook.
Is er iemand die met mij wil huilen. Is er iemand die mij benijdt. Wie zou er met me willen ruilen, ach mijn lieve waar blijft de tijd....eh sorry.
Ik schoot even door.
Dan nu naar de foto's !
Ach gut. De eerste is al raak.
Misschien definitief historisch.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.