zaterdag 24 september 2016

Laatste dag op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag, Lange Voorhout, seizoen 2016

Nog één dag kunnen we onze waren presenteren
op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag op het Lange Voorhout in 2016.
Het wordt mooi weer.
Er komen prettige bezoekers.
Misschien een paar klanten.


Een vermoede dief is de afgelopen donderdag de wacht aangezegd.
Mocht die dief er weer zijn en je betrapt hem op diefstal,
bel dan 112.
Hopelijk komt dan boven water wat die persoon al jaren,
onbetaald, aan zijn collectie heeft toegevoegd.
Niet: "houdt de dief"
maar "pakt de dief"
Je mag een iemand aanhouden, mits je direct daarna
de politie informeert en hun de zaak laat overnemen.
Wie weet zal er een onderzoek komen en gemelde gestolen goederen gevonden worden in de woning van de vermeende verdachte.

We hebben 2 vreselijke seizoenen achter de rug, maar hopen op beter.
De bouwput zal verdwijnen, er is echter geen belofte dat in 2017 alles bovengronds dan klaar, open, toegankelijk en fraai is.

Natuurlijk wordt het prachtig. Ooit.


Maar weet ik dat al in januari, wanneer ik mijn vergunning  voor 2017
zou moeten annuleren ? Want dat overweeg ik.
Mag ik begin mei afwachten ? Dat zou fijn zijn.
De afdeling markten van de gemeente Den Haag heeft zich niet flexibel getoond in het afgelopen jaar, dus wat mag ik, wat opzeggen betreft, 
verwachten in 2017?

Het Binnenhof wordt verbouwd. Duurt 5 jaar ?
Ook daardoor zullen wij minder bezoekers hebben.

Zo kom ik op de extreme marktgeldverhoging van 170%.
Ik roep alle politieke partijen in Den Haag op om zich in te zetten opdat wij worden ontzien. Om ons de tijd te geven te herstellen van grote omzetdalingen
door bouwputten, afgesloten straten, geen trams, veel minder passanten en toeristen en economisch tij.
 
6 oktober, 13.30 uur,
gemeentehuis Den Haag, vergadering commissie Leefomgeving.
Houdt het in de gaten. Laat je stem horen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.