woensdag 14 september 2016

En toen was er post voor de standhouders op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag

De postbode wierp zojuist 3 brieven in mijn bus.
Alle 3 afkomstig van de afdeling markten van de gemeente Den Haag.

1 met het nieuws dat er a.s zondag geen markt is, en dat we nog 2x op donderdag staan en 1x op zondag.

De volgende 2 brieven gaan over de wens van de afdeling markten een overeenkomst met de standhouders af te sluiten voor het gebruik van stroom op de markt. 













De wens is dat we een overeenkomst zullen sluiten met terugwerkende kracht naar 1 januari 2016 (het is vandaag 14 september 2016)
en ook de wens dat de overeenkomst voor onbepaalde tijd is.

Ook wenst de afdeling markten voor mij Verbruikscategorie 1 te hanteren, met het tarief van €0,61 per marktdag, waarbij het gemiddelde jaarverbruik is omgeslagen naar 52 weken.
Er is een berekening voor mij gemaakt: "tarief per jaar (1dag/week)" €31,72.
Ook wenst de afdeling markten dat ik de getekende overeenkomst uiterlijk
25 september inlever.

Ik moet hier nog even over na denken.

Sluiten zij mij af als ik geen overeenkomst met hen aanga ?
Zit ik dan de komende tijd (3 dagen) zonder licht ?
Vind ik dat erg ?

Moet ik voor mijn standplaats op het lange Voorhout 52x €0,61 = €31,72 betalen ?

Of vind ik 20x €0,61 = €12,20 (donderdagmarkt Lange Voorhout)
en/of 19x €0,61 = €11,59 (zondagmarkt Lange Voorhout) een beter idee ?

Ik mag van de afdeling markten tot 25 september hierover nadenken.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.