dinsdag 24 maart 2015


Beste collega standhouders van de Antiek- en Boekenmarkt Den Haag.
Morgen, woensdag 25 maart, zien veel standhouders elkaar weer op het Lange Voorhout voor een proefopstelling en her-uitdeling van plaatsen, omdat de markt  voor de zomerseizoenen 2015 en 2016 anders ingedeeld gaat worden.
Kun je als vergunninghouder zelf niet aanwezig zijn, stuur vandaag dan nog per email de machtiging naar markten@denhaag.nl  en vergeet niet je vertegenwoordiger je pasje mee te geven, deze vertegenwoordiger dient dus genoemd te zijn op de ingestuurde machtiging en moet zich ook kunnen legitimeren.
 
Ook wil ik jullie hierbij vertellen dat ik mij heb teruggetrokken uit de Promotie Commissie, dit omdat de wijze waarop ik dit blog (“van en door standhouders “) invul, door een ander PromCom lid wordt afgekeurd; dat mijn publicaties niet goed voor de markt zouden zijn en nog enige andere uitspraken die ik niet wil herhalen. Een vorm van censuur leek de enige oplossing.
Ik zelf vind het belangrijker om mij in te zetten voor de rechten van de vergunninghouders, ervoor te strijden dat zij vertegenwoordigd worden in de officiële overlegorganen en dat zij daar dan ook in gehoord en geconsulteerd worden. Ook zal ik misstanden, onrecht, willekeur en regelgeving blijven onderzoeken. De signalen daarvan en de conclusies zal ik op het blog blijven plaatsen.
Hoe de promotiegelden te besteden vind ik daar tegenovergesteld, minder belangrijk. En ik ben er van overtuigd dat de 3 overige leden dat op verantwoorde en creative wijze zullen blijven doen.
Steun hen daarbij, door ook dit jaar weer een financiële bijdrage te geven !
Contact met de PromCom kun je, tot een nader bericht van de PromCom, het beste zoeken via de website: www.haagseantiekenboekenmarkt.nl
daar vind je een contact formulier.

Veel succes met de uitdeling en het komende zomerseizoen !
Met vriendelijke groet,
Marx Warmerdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.