vrijdag 7 april 2017

Uitdeling en Uitnodiging Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag en wie zijn Dies Muller en Geoffrey Franse ?


De Grote Verwarring

"delen van de markt tijdelijk op een andere locatie op het Lange Voorhout"
"tijdelijke markt aangewezen op het Lange Voorhout"
"uitdeling om de standplaatsen op de tijdelijke markt toe te kennen"
"u hoeft geen standplaats te kiezen - wel van harte welkom om te stemmen voor de Adviescommissie Haagse markten op 20 april"
"op 20 april ook gelijk stemmen voor de Adviescommissie Haagse Markten"
"voor de Marktkamer Antiek- en Boekenmarkt heeft zich 1 kandidaat gemeld - Dhr. Dies Muller"
"Dhr. Dies Muller is ook kandidaat voor de Adviescommissie Haagse markten"

Ik weet dat ik vaak rare teksten schrijf, maar de brief die we gisteren van de afdeling markten ontvingen moest ik een paar keer lezen voor ik het meende te begrijpen.

De Antiekmarkt is al sinds 1971 op het Lange Voorhout,
maar is nu genoemd "tijdelijk"

Er wordt geschreven "uitdeling", maar het zou een loting zijn.
Ik hoef niet te kiezen; volgens mij kiest niemand iets, want loting.

Ik hoef niet te kiezen maar ik mag wel stemmen.
Niet voor de Marktkamer,
want daar is maar 1 aanmelding voor,
dus valt daar niets te kiezen
of lees ik het goed dat Dies Muller zich helemaal niet verkiesbaar heeft gesteld voor de Marktkamer, maar alleen voor de Adviescommissie - zie de tekst naast zijn foto

Voor de Adviescommissie mag ik 6 namen rood maken.
Voor de Adviescommissie heeft zich 1 kandidaat gemeld die vergunninghouder is op de Antiek- & Boekenmarkt: Dies Muller
Verder zijn het alleen kandidaten die vergunninghouder zijn op de Haagse Markt.
Niemand van een andere Haagse markt heeft zich kandidaat gesteld.
Dat is afgrijselijk !
Niet van de Boerenmarkt, niet van de markt Leyweg, niet van de Stevinstraat, niet van Loosduinen, niet van Ypenburg, niet van Zeehelden.

Burgemeester en Wethouders van de Gemeente Den Haag zullen geadviseerd worden over de Haagse markten door een club afkomstig van de Haagse Markt.
Weer zal alles wat er op de Haagse Markt speelt of gewenst wordt, bepalend zijn voor regelgeving, toezicht en handhaving op alle Haagse markten.
Daar heb ik na 10 jaar gesodemieter wel genoeg van gehad.

En ik heb het om nog iets erg moeilijk: ik kan niet kiezen.
Ik ken Dies Muller niet. Echt niet.
Ik ken best wel veel collega's op onze markt, maar Dies Muller niet.
Wie kan mij iets over Dies Muller vertellen ?
Dies Muller zelf misschien ?
Mocht jij Dies Muller kennen, vraag hem dan contact met mij op te nemen of een email te sturen naar:

Of moet ik het hiermee doen:




1 hokje rood maken kan ik wel:


Geoffrey Franse stelt zich namelijk verkiesbaar voor de Adviescommissie namens het CVAH
Maar ik wil dan wel eerst weten of hij ook weet dat er ook op andere Haagse markten CVAH-leden zijn en zal hij zich het lot van die leden aantrekken ?
Ook Geoffrey Franse kan emailen naar:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.