zondag 9 april 2017

Geoffrey Franse, kandidaat voor de Adviescommissie Haagse markten, ook voor de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag


Berichten via Facebook:
Dag Geoffrey Franse. Ik ben standhouder op de Antiek- en Boekenmarkt Den Haag en ik zag dat jij je verkiesbaar stelt voor de Adviescommissie namens het CVAH - Centrale Vereniging voor de Ambulante Handel. Nu zijn er op onze markt ook leden van het CVAH, kun je misschien iets over jezelf vertellen, m.b.t. de Adviescommissie en of je ook de belangen van onze markt en/of CVAH leden daar kan/wil vertegenwoordigen ? Ik onderhoud een openbaar blog over onze markt, daar heb ik je al minimaal gintroduceerd. Misschien wil je dat aanvullen.
Beste Marx. Ik ben inmiddels ruim een jaar actief als bestuurslid van de CVAH afdeling Haaglanden. Zoals je hebt kunnen merken zijn er de afgelopen jaren heel wat problemen op ons af gekomen betreffende de Haagse markten. Los van de grootscheepse verbouwing op de Haagse markt zijn ook het nieuwe reglement en de nieuwe branchering doorgevoerd. Hierbij ben ik constant als vervanger in de huidige marktkamer en adviescommissie actief geweest en heb ik als een soort van stage ervaring kunnen op doen. Uiteraard als bestuurslid van de CVAH afdeling Haaglanden vertegenwoordigen we ook de andere markten in de regio Haaglanden.
Den Haag, 9 april 2017
Ga stemmen op 20 april !
Kies een vertegenwoodiger in de Marktkamer Antiek- en Boekenmarkt Den Haag en leden voor de Adviescommissie Haagse markten.

Geoffrey Franse is standhouder op de Haagse Markt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.