vrijdag 21 april 2017

Andere berekening levert positiever beeld van de markttariefsverhoging op de Antiek en Boeken Markt Den Haag

Maandag 24 april 2016, 20.00uur.
Met instemming heb ik een deel van dit blog, een deel van de tekst en een foto gerelateerd aan bovenstaande titel, verwijderd.

Onderstaande tekst handhaaf ik wel.

Ik zal vanaf nu geen moeite meer doen om de Gemeente Den Haag iets te verwijten wat betreft de marktgeldverhogingen.
Ik zal geen verzoek neerleggen bij de Gemeentelijke Rekenkamer.
Ik zal van collega's niet meer verwachten dat zij er iets aan willen doen of er over willen schrijven. 

Om van het CVAH en de Haagse politieke meerderheid maar te zwijgen.

Ik zal mijn eigen marktlasten verlichten door minder meters in te nemen.

"Kijk", roep ik dan over een paar maanden,
"ik ben heel veel goedkoper uit dan vorig jaar"

En joost mag weten hoe uw mening is en Joost doet kond.


p.s. dat meisje staat op een kistje


tekst: Marx Warmerdam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.