dinsdag 21 februari 2017

FTE en Direct toe te rekenen kosten op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag

Nog een rekenwonder gezocht om de standhouders van de Antiekmarkt en Boekenmarkt Lange Voorhout en Plein van dienst te zijn !


De al eerder getoonde tabellen geven aan bij
2016 Personeelslasten Specifiek:
6277 euro - donderdag Lange Voorhout (20 dagen)
6277 euro - zondag Lange Voorhout (20 dagen
4446 euro - Plein (32 dagen)

Nu heb ik van, helaas alleen, de donderdag Lange Voorhout de toevoeging erachter (klik om te vergroten):


Daar staat:
Inzet van direct toe te rekenen Marktmeesters 1,6 uur per fte m.b.t. marktmeestertaken
Hoe duiden we dat ?
Geen Zondag Toeslag (4000euro zondag Lange Voorhout), dat is ons verzekerd.
Mogelijk de specifieke uren op de markt, per 20/32 dagen.
U mag zelf rekenen.
Op basis van een 40-uur werkweek.

Het is natuurlijk zo, dat, zoals de Afdeling Markten mij afgelopen vrijdag nog verhelderde, de personeelskosten altijd een hoge, zo niet de hoogste post, zijn. Dat begrijp en accepteer ik.

We moeten er, denk ik, 2013 bij pakken.
Probeer maar ! Moeilijk....onmogelijk ?
Hoe is het verschil tussen 2013 en 2016 ?
Ook Plein aub.

Oh ja. Ook werd mij verteld dat er in 2013 minder marktmeesters/toezichthouders waren dan in 2016.
Waarom ? Daar kun je over filosoferen, raden en voor jezelf zeker weten.
De standhouders op de Antiek- en Boekenmarkt Den Haag hebben natuurlijk niets gemerkt van een ongeveer viertal-meer marktmeesters/toezichthouders.
Of het moeten de extra uren zijn geweest voor noodsprongen rond de bouw van de parkeergarage onder het Toernooiveld, nu officieel geheten: Parkeergarage Museumkwartier Den Haag.

Veel "plezier" met het rekenen en ik hoor graag je uitkomsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.