maandag 26 januari 2015

Reacties vergunninghouders op "Bouw Parkeergarage" en de te verwachten overlast voor de Antiek- en Boekenmarkt Den Haag


26 jan.

Over die parkeergarage wordt al jaren gesproken, maar blijkbaar heel erg in het geniep. Dat het blijkbaar nu toch doorgaat stond  ’n tijdje geleden in de krant (Haaglandengedeelte van de Telegraaf). Het is erg vreemd dat de afdeling Markten óf niet op de hoogte is, óf dat men verzuimt heeft om het te melden. Je zou bijna de conclusie kunnen trekken dat de Antiekmarkt zoals gewoonlijk het “stiefkindje” is. Misschien kunnen ze als compensatie het marktgeld verlagen??????
Enfin, linksom of rechtsom: leuk is het niet!!!!

Wat dacht je.... alleen uit de krant en daarna zelf wat gegoogeld. Uit het stukje op omroep west blijkt, dat de hele zaak op 14 juli vorig jaar !!! al bekokstoofd was. Omwonenden en middenstanders zouden wèl zijn geïnformeerd en zouden zelfs erg enthousiast zijn. Nu wij nog !!!!!  Overigens ben ik benieuwd of de organisatie van de beeldententoonstelling wel op de hoogte is. Die zouden er toch ook last van moeten hebben. Kunnen jullie de afdeling markten niet aan hun jasje trekken. Dit is bepaald niet zo als het hoort. Sterkte!
Ingezonden door: Astrid en Hans


Dat is nu juist het probleem, je schrijft: jullie. Maar wie bedoel je met jullie ? Toch niet de Promotie Commissie hoop ik. Die is geen lid van de Marktkamer en zoals het er uit ziet valt er binnenkort ook weinig te promoten als er toch geen bezoekers bij de markt kunnen komen of als de markt door bouw en overlast een beslist te vermijden plek wordt. Het is een fout, of weet ik wat voor geks, van onze vertegenwoordigers in de Marktkamer, Marcel en Kathy. Maar zijn zij wel ingelicht of is er om de hete brij heen geslopen door de Gemeente Den Haag en de Afdeling Markten ? Ik hoop ook van Kathy en Marcel een reactie te ontvangen.
reactie van: Marx

Ik wist hier niets van. Ik kom zelf niet uit Den Haag maar vraag me wel af of de gemeente ons als standhouders hadden moeten informeren.  Naar mijn mening wel. Mijn voorstel is dat we richting de gemeente de vraag moeten stellen wat ze voor ons kunnen doen en hoe ze het op willen lossen als er geen klanten naar de markt komen. Ik hoor graag van anderen hoe ze er over denken 
Ingezonden door: Elvira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.