woensdag 25 maart 2020

Zomer 2020 en de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag

Gaat de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag
op het Lange Voorhout in 2020 door?

Het is niet aan de Afdeling Markten om hierover een beslissing te nemen.
De Gemeente Den Haag beslist.

Als je rekening houdt met de richtlijnen,
 kun je zelf wel bedenken dat de markt niet doorgaat.
Onze markt heeft niets te maken met voedselvoorziening of iets essentieels.
De gemeente zal jullie op de hoogte stellen van de besluitvorming. 
Mocht je geen e-mails ontvangen van de gemeente, 
meld je dan aan voor nieuwsbrieven,
doe dit via de afdeling Markten.

 Om ons toch zichtbaar te houden, 
stel ik voor je website, je email-adres en foto's hier aan te bieden.
Stuur je informatie en foto's naar:

antique-book-market@ziggo.nl

Ik zal dan mijn best doen om het hier te publiceren.

Mijn voorstel is dat je een paar objecten uitlicht, 
maximaal 5, met omschrijving en prijs,
want ik kan niet tientallen objecten hier plaatsen.
Nogmaals, ik kan alleen mijn best doen.

Geef vooral je website en email adres door 
en een korte omschrijving van je aanbod.

Wees persoonlijk: 
voeg een foto van jezelf bij en noem je naam.

een leeg Lange Voorhout, Den Haag

Joost

Irma en Norbert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.