vrijdag 13 december 2019

Een laat bericht die verdrietig binnenkwam: Arthur Baart, Zeeman en Boekenman

Bij de crematieplechtigheid vandaag van Jan van Genderen
hoorde ik dat Arthur Baart in oktober is overleden.

Wat heeft die man veel gedaan voor de Antiek en Boekenmarkt 
op het Lange Voorhout en Plein in Den Haag !

Het spijt me Arthur dat ik je nu pas mijn laatste respect kan betonen,
maar ik wil het wel graag doen.

Arthur Cornelis Baart
1940 - 21 oktober 2019

Dank je wel Arthur, je gaf inspiratie.
We hebben tegen en met elkaar gevochten, 
ook veel gedeeld en 
nog meer gewonnen:
liefde voor het boek en de markt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.