donderdag 11 augustus 2016

Solidarność Solidarity Solidarité Solidariteit. Hoeveel musketiers zijn er op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag ?

Donderdag 11 augustus:
Dwars door de stromende regen kwam'ie.
Vorige week zei'ie "nee, ik doe niet mee met het griffiepotje"
Vandaag, regen regen regen, zei'ie:
"ik heb er nog eens over nagedacht en ik doe mee"
Gewoon, simpel, geen blabla, geen geouwehoer, helder en direct.
Fijn van die collega op de Boekenmarkt Den Haag.
Solidair wil'ie zijn. Jij ook ?


Nog steeds die stromende regen, ik vraag:
"M. wil jij meedoen met het griffiepotje,
we zijn vorige week begonnen met inzamelen"
M.: "Ja, natuurlijk. Ik mag toch hopen dat iedereen meedoet"
Ik: "Nee, niet iedereen"
M.: "Hè ? Onvoorstelbaar !"

M. is ook solidair. Ben jij solidair ?

foto: Joost Loef



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.