maandag 2 februari 2015

Eén van onze vertegenwoordigers in de Marktkamer ziet het zo


Die parkeergarage komt niet uit de lucht vallen, daar wist iedereen van.
Van de concrete data was ik echter niet op de hoogte. Op de vergadering van 4 februari zullen we er meer over horen.
Natuurlijk moeten we er ook onder deze omstandigheden weer het beste van  maken, maar ik voel mij niet geroepen om als een soort vakbondsman voor mijn collega- standplaatshouders te fungeren.
Het voortbestaan van De Haagse Antiek- & Boekenmarkt is voor mij het belangrijkst.
Met vriendelijke groet,
Marcel
 

"...daar wist iedereen van ..." dit was vandaag antwoord van Marcel op mijn schrijven op 26 jan. Toen schreef ik het volgende aan onze vertegenwoordigers in de Marktkamer:
Dag Kathy en Marcel. Ik wil jullie graag vragen om het blog te lezen over de gevolgen voor onze markt van de bouw van een parkeergarage. Het is al een hele lijst geworden, dus het kost wel even tijd en aandacht. En ik verwacht toch, vriendelijk gevraagd, doch dringend gewenst, jullie reactie en/of toelichting en/of uitleg.
Marx.
 
Ik vraag me nu af waar onze vertegenwoordigers voor zijn. Of zijn het geen vertegenwoordigers? Hebben zij geen verantwoording naar hun achterban, zijnde alle vergunninghouders? Als het geen vertegenwoordigers zijn, niet nee .... Jammer. Nu ja, hoeven we daar ook niet meer op te letten. Hoeven we ons daar ook niet meer druk over te maken. 
Marx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.