zondag 19 juli 2020

Verkocht op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag

Elke week plaats ik een paar advertenties op Marktplaats.
Dat doe ik met een object en een verwijzing naar 
de Antiek- en Boekenmarkt Den Haag,
met alle info over onze markt:
zondag en donderdag, tijd, postcode, parkeerplaatsen en trams.

Ik meld dan op welke dag ik dat object bij me heb.
Regelmatig hoor ik van passanten dat zij die advertenties gezien hebben,
en dat ze daarom naar de markt komen.
Dat is leuk.

Nog leuker (voor mij dan) is het
als er iemand voor een vermeld object naar onze markt komt.

Nog veel leuker is het als ik dan dat object verkoop aan die persoon.
Vandaag ook weer !
Verkocht door zo'n advertentie: 
een schilderijtje door
Diana Vandenberg (1923-1997)
lid van de Jofra groep


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.