woensdag 19 september 2018

23 september 2018, de laatste dag van het zomerseizoen van de Antiekmarkt en Boekenmarkt op het Lange Voorhout, Den Haag

Als het weer het toelaat zal 
zondag 23 september mijn laatste marktdag in 2018 zijn. 

Bij erg harde wind en/of aanhoudende flinke regen
zullen we beperkter uitpakken en mogelijk eerder inpakken en de markt verlaten.
Pech ! 
Want een laatste marktdag met droog weer en een briesje is prettiger.

Ik zal dan een flink aantal nieuwe aanwinsten bij me hebben, 
vooral Leerdam glas. 


Ook hebben wij een mooie verzameling bierviltjes van Gerard Fieret, 
de Haagse Duivenman, kunstenaar, dichter, fotograaf, filosoof en beetje stinkerd.


Ook neem ik een groot aantal van mijn collectie penningen mee, 
dan kan ik die weer eens zien en een selectie maken om te plaatsen 
op eBay de komende winter. 
Want na de markt werk ik full-time door op het internet. 


Of ik die laatste zondag een kraam heb is maar de vraag...…….
Een stom verhaal. Klinkt spannend ? Wat denk je ?

De Antiek- en Boekenmarkt Den Haag:
Paradijs op aarde ?

In ieder geval 
sinds 1971 BuitenGewoon !

Vooral in 2018
en met name de laatste dag: 23 september


tekst: Marx Warmerdam, delta 98 den haag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.