woensdag 10 september 2014

Kopen bij een collega voor kat en comfort

Dat we dit jaar een nieuwe collega standhouder hadden die tapijten en kelims verkoopt wisten we natuurlijk al.
Richard Houpt uit de Achterhoek, komt elke donderdag naar onze Antiekmarkt in Den Haag met een divers assortiment kleden: kleurrijk of stijlvol, groot of klein, tapijt of kelim, kleed of kussen.
 
 
Dat ik ooit van mijn leven een kleed zou kopen was nooit gedacht en toch gebeurde het. Want op een dag lag daar bij Richard een kleed in de kleuren bruin en blauw. De winter naderde, koude voeten had ik al vaak gehad op onze donker blauwe rubberen vloer en er waren al een paar winterse perioden de gedachte aan een kleed geweest.
 
Ik ging niet zomaar beslissen om voor het eerst van mijn leven een kleed, al was 'ie bruin en blauw, in mijn huis te leggen. Ik vroeg Richard of ik het kleed mee mocht nemen om thuis te kijken of het ook werkelijk beviel.
Richard, de scheet, (of slimme verkoper !) vond het prima.
Mijn kat vond het ook meer dan prima en ik genoot van de blote-voeten-stappen op het kleed. Kopen dus.
Richard bedankt voor die service van uitproberen !
 
 
Marx Warmerdam, Den Haag
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.